Všeobecné obchodné podmienky

I. Základné ustanovenia a výklad pojmov

Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je spoločnosť www.shopando.eu, s.r.o., IČO: 35725907, so sídlom Stará Vajnorská 15, 831 04 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I v odd. Sro, vo vl. č. 27088/B ako predávajúci (ďalej len „predávajúci“) a na strane druhej je kupujúci.

Kupujúcim je podnikateľ (samostatne zárobkovo činná osoba) alebo právnická osoba s predmetom podnikania: "Kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)".

Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.

Podnikateľom sa taktiež pre účely VOP rozumie ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené vo VOP pre podnikateľov.

Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Kópiu VOP dostane kupujúci ako prílohu potvrdenia objednávky na zadanú emailovú adresu.

Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.

II. Kúpna zmluva

1. Uzavretie kúpnej zmluvy
Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto jeho návrhom.

2. Dodanie predmetu kúpy

Kúpnou zmluvou sa predávajúci zaväzuje, že kupujúcemu odovzdá vec, ktorá je predmetom kúpy, a prevedie naňho vlastnícke právo k veci, a kupujúci sa zaväzuje, že vec prevezme a zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu.

Kupujúci sa stane vlastníkom až po úplnom zaplatení kúpnej ceny.

Ak má byť vec odoslaná prepravou, predávajúci odovzdá vec kupujúcemu odovzdaním dopravcovi. Práva z prepravnej zmluvy, ktoré má kupujúci voči dopravcovi tým nie sú dotknuté.

Predávajúci sa zaväzuje, že odovzdá kupujúcemu tovar v dojednanom množstve, akosti a prevedení.

Predávajúci zabalí vec obvyklým spôsobom tak, aby bola zabezpečená primeraná ochrana predmetu kúpy.

III. Ochrana informácií a bezpečnosť

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje budú použité iba za účelom plnenia kúpnej zmluvy, prípadne v rámci reklamačného konania a nebudú zverejnené, poskytnuté tretej osobe s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou prostredníctvom dopravcu či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (meno, adresa, príp. dodacia adresa, číslo účtu, tel. číslo), a v súvislosti s marketingovými úkonmi predávajúceho (napr. telefonické alebo elektronické oslovovanie zákazníkov). Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z., o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie osobných údajov na účely splnenia objednávky a pre marketingové účely predávajúceho, a to až do doby jeho písomného alebo ústneho vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním.

Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku pre kupujúceho, ak predávajúci pri kontrole zistí, že IČO, ktoré kupujúci uviedol neexistuje, prípadne podnikateľský subjekt zanikol.

Predávajúci si vyhradzuje právo presunúť údaje kupujúceho do novej verzie svojho internetového obchodu www.milionshop.sk. Zákazník o tejto skutočnosti bude oboznámený emailom.

Produkty na e-shope v kategórií Hračky pre dospelých sú určené výhradne osobám nad 18 rokov.

IV. Prevádzková doba

Kupujúci môže objednávať tovar prostredníctvom e-shopu časovo neobmedzene, t. j. 24 hodín. Prípravu tovaru objednaného realizujú zamestnanci predávajúceho v kamennej predajni na adrese: Stará Vajnorská 15, 831 04 Bratislava. Otváracia doba je zverejnená na webovej stránke spoločnosti http://www.polovelkoobchod.sk.

 

V. Ceny

V on-line e-shope sú aktuálne a platné ceny. Kupujúci môže nakupovať prostredníctvom e-shopu po registrácii. Ceny sú uvedené bez DPH.Pokiaľ ide o nákup, kupujúci môže nakupovať tovar s DPH alebo bez DPH (pri registrácii zadá IČO). Pri určovaní konečnej ceny je jej súčasťou aj poplatok za doručenie, teda prepravu objednaného tovaru. Táto cena je pre kupujúceho konečná.

Pokiaľ ide o akciové ceny, tieto ceny platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akciového tovaru alebo po dobu časovo určenú. Pôvodná cena znamená cenu tovaru, za ktorú predmetný tovar bol ponúkaný.

VI. Objednávanie

Kupujúci môže nakupovať tovar prostredníctvom e-shopu ako registrovaný nakupujúci, pričom tovar dostane za cenu platnú v čase objednania. Kupujúci má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť s celkovou cenou vrátane DPH a všetkými ďalšími poplatkami.

Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, kedy nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, a to hlavne vtedy, keď kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému predávajúceho. Predávajúci v takom prípade kupujúceho informuje o takejto skutočnosti.

Predávajúci si vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ došlo ku zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod., alebo z dôvodu zásahu správneho či súdneho orgánu, o takomto postupu bude kupujúci informovaný.

VII. Odstúpenie od zmluvy

Odstúpenie od zmluvy kupujúcim
Kupujúcemu môže byť ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, ušlej záruky a aktuálnej ceny vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

Pri vystavení dobropisu môže byť po kupujúcom vyžadovaný občiansky preukaz za účelom ochrany vlastníckych práv kupujúceho. Predložením OP kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov podľa bodu II. (v zmysle zákona 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

VIII. Platobné podmienky

Predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky:

  • platba v hotovosti do 5.000 eur pri prevzatí tovaru na výdajnom mieste,

  • platba vopred bankovým prevodom,

  • na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca),

  • platba na faktúru s lehotou splatnosti (len pri splnení podmienok pre poskytnutie kreditu),

  • Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.

Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.

IX. Dodacie podmienky

Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, obvykle od 1 do 3 pracovných dní od dňa potvrdenia, prijatia elektronickej objednávky kupujúceho predávajúcim, a to na miesto dodania uvedené v elektronickej objednávke. Dodacia doba je však rôzna vzhľadom na dostupnosť niektorých tovarov.

Osobný odber:
Tovar môže prevziať iba kupujúci. Táto osoba sa musí dostatočne identifikovať a preukázať platným občianskym preukazom alebo platným cestovným pasom.

Tovar zasielame prepravnou službou prostredníctvom našich partnerov. Aktuálny orientačný cenník nájdete tu:

  hodnota dobierky € bez DPH cena služby € bez DPH
Dobierka    
     

 

 

hodnota dobierky € bez DPH

cena služby v € bez DPH

Dobierka

1 - 100 € bez DPH

1,00 €

100 € bez DPH a viac

zdarma (vrátane kuriérskej služby - neplatí pre objemný tovar)

 

 

hmotnosť zásielky v kg

cena prepravy € bez DPH

Kuriérska služba

1 -5 kg

3,30 € bez DPH

 

6 - 10 kg

3,80 € bez DPH

 

11 - 15 kg

4,30 € bez DPH

 

16 - 20 kg

4,80 € bez DPH

 

nad 21 kg

0,23 € bez DPH za 1 kg

Každá objednávka je vybavovaná iduviduálne , budete informovaný o tovare a jeho následnom odoslaní.

Za objemný tovar ako obchodné zariadenie a pod. si účtuje prepravca poplatok za objemný tovar. O výške poplatku v takomto prípade budete včas informovaný telefonicky alebo formou emailu.

Tovar je možné kupujúcemu zaslať prepravnou službou. Podmienkou je odoslanie objednávky a jej vyfakturovanie. Dopravca garantuje doručenie zásielky kamkoľvek do SR do 48 hodín. Cena prepravy sa riadi podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky.

Kupujúci je povinný aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená.

Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť dopravcovi a spísať s ním škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať.

 

X. Záručné podmienky

Záručné podmienky na tovar sa riadia reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.

Reklamačný poriadok

Kupujúci je povinný pred prevzatím zásielky od pracovníka prepravnej spoločnosti skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade, že obal je poškodený, tovar nepreberajte!

  • V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti len ako zásielku (dobierky nepreberáme). Balík a reklamovaný tovar musia byť riadne zabalené a musia obsahovať: komplet reklamovaný tovar, záručný list, popis reklamácie, závady a kontaktné údaje kupujúceho.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. V prípade uznania reklamácie tieto vynaložené prostriedky predávajúci uhradí kupujúcemu.

Ak je reklamácia opodstatnená, riešenie reklamácie sa riadi nasledovnou postupnosťou:

1. Odstránenie závady
2. Ak sa preukáže výrobná vada, tovar bude vymenený za nový alebo dohodou za tovar podobný
3. Ak nie je možné realizovať postupnosť podľa 1 a 2, potom predávajúci vráti peniaze kupujúcemu.


Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí maximálne do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

 

XI Zodpovednosť za vady

1. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že predávaný tovar je v zhode s kúpnou  zmluvou, najmä, že je bez vád. Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaný tovar má akosť a úžitkové vlastnosti uvádzané Predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov a zodpovedá účelu, ktorý Predávajúci na použitie tovaru uvádza alebo pre ktorý sa tovar obvykle používa.

 2.  V prípade reklamácie zašle Kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti len ako zásielku (dobierky Predávajúci nepreberá). Balík a reklamovaný tovar musia byť riadne zabalené a musia obsahovať: komplet reklamovaný tovar, záručný list, popis reklamácie, závady a kontaktné údaje kupujúceho.

 3. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. V prípade uznania reklamácie tieto vynaložené prostriedky predávajúci uhradí kupujúcemu.

4. Ak je reklamácia opodstatnená, riešenia reklamácie si predávajúci a kupujúci dohodnú, pričom kupujúci akceptuje postupnosť:

(a)  Odstrániteľná vada: Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, a Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti. Ak nie je takýto postup možný (o čom rozhodne Predávajúci), môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny tovaru. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do tridsiatich 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má Kupujúci rovnaké práva, akoby sa jednalo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.
(b)  Ak sa závada nedá odstrániť tovar bude vymenený za nový alebo dohodou za tovar podobný
(c)  Ak nie je možné realizovať postupnosť podľa 1 a 2, potom má Kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy a Predávajúci vráti Kupujúcemu cenu za tovar.

5. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci maximálne do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

6. Podľa § 429 ods. 1 Obchodného zákonníka: Zárukou za akosť tovaru preberá predávajúci písomne záväzok, že dodaný tovar bude po určitú dobu spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak na obvyklý účel alebo že si zachová dohodnuté, inak obvyklé vlastnosti. Predávajúci vyhlasuje, že poskytuje záruku za akosť do prekontrolovania tovaru, maximálne však 14 dní. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním alebo na vady, ktoré vznikli neodbornou montážou Kupujúceho či neodbornou manipuláciou s tovarom počas prepravy tovaru Kupujúcim.

7. Spoločne s tovarom bude Kupujúcemu dodaný záručný list. Pokiaľ nebude spoločne s tovarom záručný list dodaný, nahrádza ho faktúra alebo predajný doklad z pokladne.


INFORMÁCIE

AKTUALITY

kde NÁS NÁJDETE

  • www.shopando.eu, s.r.o.
  • Stará Vajnorská 15
  • 831 04
  • Bratislava
  • IČO: 35725907

NÁš KONTAKT

  • Predajňa opäť otvorená

  • Po - Pia: 08:30 - 17:00
  • So: 12:00 - 17:00
  • Ne: ZATVORENÉ

  • tel: 02/4425 7198
  • mob: 0903 444 944

  • mail@polovelkoobchod.sk

Naši partneri

Možnosť nákupu aj ako maloobchod


Uskladníme všetko


Náplne do tlačiarní nám dodáva
TonerPartner
www.shopando.eu, s.r.o. All rights reserved.